wtorek, 19 marca 2013

Nuda i ważne pytanie :)

Kilka zdjęć



i takie tam, łapanie ostrości, czyli zabawa rurkami papierowymi xD
                                                      Hmm.. Co to jest ?...
                                                       Tam się chyba coś rusza...
                         Nie ! To nie możliwe ! Krwiożerczy potwór czai się na moim biurku ?
Chyba, że.........

                                                      No tak ! .. To Sara ! :)


                                                         Wiem, nudziłam się.

A teraz bardzo ważne pytanie. Proszę, aby każdy kto to przeczyta mi na nie szczerze odpowiedział. Tak jak wam serce podpowie.


                                                 W jakim wigu bardziej widzisz Sarę ? Grzywka prosta, czy na skos ?

Nie możemy się z siostrą zdecydować. Więc proszę was o pomoc. 
              ( odpowiedzi oczywiście w komentarzach xD)
Z góry wielkie dzięki :) 



4 komentarze:

  1. Pierwsze i ostatnie zdjęcie jest genialne ! A co do wigu, to uważam, że grzyweczka na skos. ;) Ale to moje zdanie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia c u d o w n e *_*
    To zależy co się tobie podoba ja wiga wybrałam decydując się na custom...

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugie zdjęcie jest najlepsze ^.^

    A wig - wybierz jaki tobie się podoba, ale ja ją widzę chyba w takim jakiego miała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no naprawdę fajne zdjęcia...kocham je^^

    OdpowiedzUsuń